Yurei

Cipher Company - Live Action Rooms  
   Αγίας Τριάδος 10, Ηράκλειο, 14121 - Εμφάνιση Χάρτη

   100 Λεπτά
   1 - 6
Τρόμου
Ηθοποιός
Ψυχολογικό Θρίλερ
Ενήλικες Μόνο

99,7%
1:40:00

  Βαθμολογίες
4,0 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

5,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

5,0

Προσωπικό / Gamemaster

2,0

Μια από τις χειρότερες κριτικές μου σε er όντας η 51η και θα εξηγήσω παρακάτω το γιατί καθώς το θέμα δεν είναι προσωπικό (όποιος θέλει ας αφιερώσει τρία λεπτά παραπάνω και ας μην απογοητευτεί για την εκτενή κριτική που βλέπει παρακάτω). Η κράτηση για το συγκεκριμένο δωμάτιο έγινε την ίδια μέρα και τελείως αυθόρμητα και ανεπηρέαστα, καθώς δεν είχε επέλθει ούτε προηγούμενη συζήτηση, αλλά και ούτε αναζήτηση σε παλαιότερες κριτικές για το τι θα συναντήσουμε. Προσωπικά πάντα με ιντριγκάρει ο φόβος στο άγνωστο. Αρχικά πριν καν μπούμε στο δωμάτιο, ο εξωτερικός χώρος του θύμιζε κάτι από Ανατολική Ασία, πράγμα που θα επιβεβαιωνόταν και λίγα λεπτά αργότερα με την είσοδό μας στο χώρο και την υποδοχή από τον ιάπωνα μοναχό, έναν μοναχό που η ενδυματολογική του προσέγγιση προσιδίαζε τελείως σε ένα σύγχρονο μοναχό της Ιαπωνίας του σήμερα. Μεγάλη επένδυση και λεπτομέρεια στο συγκεκριμένο κουστούμι. Ξεκινώντας το παιχνίδι και μπαίνοντας στον πρώτο χώρο το δωμάτιο ήταν βγαλμένο από την ιαπωνική κουλτούρα. Τοίχοι, κάδρα, πινέλα και γράμματα στην ιαπωνική διάλεκτο σε έκαναν να πιστεύεις ότι βρίσκεσαι πράγματι σε κάποιο μέρος της Ιαπωνίας. Το στοιχείο λοιπόν της ατμόσφαιρας παίρνει 5/5 χωρίς να έχει κανείς την παραμικρή αμφιβολία γι' αυτό από το πρώτο κιόλας δωμάτιο, ενώ στη συνέχεια ενισχύεται το στοιχείο αυτό με πολλές μικρές πινελιές που αν δώσει βάση κανείς θα δει ότι ο Γιάννης το έχει πραγματικά ψάξει το θέμα και έχει ασχοληθεί με την ιαπωνική κουλτούρα. Σειρά έχουν οι γρίφοι τώρα. Όντας μια ομάδα με ιστορικό 50+ δωματίων δεν είχαμε θέμα σε αυτούς και μάλιστα υπήρχε ροή σε όλο το χρόνο του δωματίου, αν εξαιρέσεις βέβαια τον τρόπο που δινόταν η βοήθεια αλλά αυτό θα είναι και η σύνδεσή μας για την τελευταία (στήλη) κριτική του δωματίου, του προσωπικού. Οι γρίφοι κάλυπταν όλο το εύρος των λουκέτων, νομίζω είχε 5 διαφορετικά είδη στο σύνολο του δωματίου, πολύ καλό και ευφυές αν αναλογιστεί κανείς ότι επρόκειτο για δωμάτιο ψυχολογικού θρίλερ και όχι κλασσικό γριφοδωμάτιο (5/5). Φτάνουμε λοιπόν στην ώρα του προσωπικού και της κριτικής αυτού. Ειλικρινά το μόνο που με κράτησε ώστε να είμαι επιεικής ως προς τη βαθμολογία μου και να μην βάλω το ελάχιστο ήταν η πολύ καλή κινησιολογία και έμπρακτη προσπάθεια των ηθοποιών. Αν εξαιρέσεις λοιπόν αυτό η βαθμολογία μου για τον gm είναι 1/5 και θα εξηγήσω γιατί σε 3 λόγους. 1ον όταν υποτίθεται ότι θέλεις να δώσεις βοήθεια στην ομάδα και το κόνσεπτ είναι "έλα σε έναν άλλο χώρο μόνος σου", αν είσαι ένας μέτριος παίκτης αλλά παρόλαυτα λάτρης του συγκεκριμένου χόμπι δωματίων απόδρασης το σκέφτεσαι λίγο και διστάζεις αρχικά. Αφού πας στη συνέχεια και στην πέφτει ένας ηθοποιός από την πρώτη κιόλας φορά, όταν ξαναχρειαστεί να σου δώσει βοήθεια με τον ίδιο τρόπο θα το σκεφτείς παραπάνω για το εάν θέλεις και πρέπει να πας ξανά μόνος σου να την πάρεις. Εν ολίγοις κωλυσιεργείς και με το δίκιο σου ρε αδερφέ ! Θέμα προς διερεύνηση: δημιουργείς ένα δωμάτιο στο οποίο θέλεις να ανταποκρίνονται παίκτες μέτριου επιπέδου ή το έχεις φτιάξει με σκοπό να έρχονται ομάδες τόσο έμπειρες (100+ δωμάτια) που ίσως έχουν άγνοια κινδύνου και άρα μόλις θα τους καλέσεις για βοήθεια θα τρέξουν να την πάρουν ανεξαρτήτως συνθηκών και χωρίς δεύτερη σκέψη ? Επί του ίδιου προβληματισμού να θέσω το εξής: ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ σε ενα er είναι βοήθεια, γιατί την χρειάζεσαι όταν θελήσεις ΕΣΥ να την πάρεις και όχι όταν σε "κουβαλάει" το ίδιο το παιχνίδι για να βγει μετά στο προφίλ σου η λέξη "Απέδρασαν" !!! Άρα λοιπόν στη συγκεκριμένη περίπτωση όταν μου παρέχεις 4 φορές βοήθεια σε όλο το παιχνίδι πρέπει να κρίνεις σαν νοήμων άνθρωπος που είσαι αν την χρειάζομαι πραγματικά και όχι να λες μετά ότι αποφάσισες να μας κόψεις έναν γρίφο επειδή καθυστερούσαμε να κατεβούμε για βοήθεια και χάσαμε 12' !!! Γιατί στο παιχνίδι που παίξαμε τα συγκεκριμένα άτομα την συγκεκριμένη ώρα και μέρα οι 2 από τις 4 βοήθειες ήταν χωρίς λόγο αφού είχαμε βρει ήδη το γρίφο και προχωρούσαμε ήδη παρακάτω. Λύση σε αυτό στο μέλλον για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις με μελλοντικές ομάδες είναι η χρήση μεγάφωνου όπως πολύ συνάδελφοι έχουν κάνει, ακόμα και η χρήση γουόκι-τόκι. 2ον όταν καλούν οι ιδιοκτήτες-gm τον παίκτη που έκανε την κράτηση και τον ρωτούν αν υπάρχει κάποιος παίκτης που είναι κλειστοφοβικός για εμένα είναι τουλάχιστον παράλογο. Όποιος παίζει δωμάτια τρόμου ή άλλα του είδους ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ER ΤΡΟΜΟΥ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΗΘΟΠΟΙΟ !!! Αυτό βέβαια δημιουργεί κινδύνους και από τις δύο μεριές όπως συνέβη χθες. Πόσο κλειστοφοβικός είναι κάποιος ? Μέχρι ποιό σημείο ορίζεις ότι δεν είσαι κλειστοφοβικός ? Μπορεί για παράδειγμα κάποιος να μην είναι κλειστοφοβικός, αλλά αν του πεις "μπες σε φέρετρο" να μην μπει από ιδεολογικούς λόγους, ενώ αντίστοιχα αν του πεις να μπει σε μια ντουλάπα να μπει χωρίς θέμα. Δεν είναι όλα τα πράγματα άσπρο ή μαύρο, ούτε μπαίνουν ταμπέλες. Στο προκείμενο τώρα, όταν με παίρνεις τηλέφωνο και μου λες αν κάποιος από την ομάδα μου είναι κλειστοφοβικός προφανώς και θα απαντήσω αβίαστα ΟΧΙ ξέροντας τα παιδιά και έχοντας ζήσει μαζί τους 30+ ειδικές καταστάσεις κλειστοφοβίας. Λύση στο χθεσινό πρόβλημα ? Αφού είδες ότι η κοπέλα δεν το είχε η φρίκαρε, έλα και πάρε κάποιον άλλον ή εμένα βρε αδερφέ ! Βρες εναλλακτική και ελίσου αντίστοιχα χωρίς να κόβεις τη ροή του παιχνιδιού και να skipάρεις γρίφους. Γιατί και η κοπέλα δεν πέρασε καλά στο συγκεκριμένο σημείο, αλλά και δεν έζησε την εμπειρία που πρόσφερες στο συγκεκριμένο χώρο του δωματίου σου, που θα μπορούσε να ζήσει κάποιος άλλος παίκτης στη θέση της. Από μεριάς μου θεωρώ ότι ούτε σε σαμπόταρα στο να μην σου πω ότι η συγκεκριμένη κοπέλα είναι κλειστοφοβική, αφού ούτε εγώ δεν το ήξερα αλλά ούτε και ήξερα ότι για πρώτη φορά θα κολλούσε σε ένα τέτοιο σημείο. 3ον και κλείνω, μετά το τέλος του δωματίου βγαίνεις και λες ότι τη στιγμή που πήρες τη συγκεκριμένη κοπέλα σου έκλεισε απότομα την πόρτα και σε τραυμάτισε λίγο στο χέρι. Εικάζω ότι όντας ιδιοκτήτης δωματίου δεν είσαι άβγαλτος στον κόσμο των er και επομένως όταν πας σε ένα δωμάτιο που είτε έχει τρόμο είτε έχει δράση αποδέχεσαι την πιθανότητα να τραματιστείς έστω στο ελάχιστο. Προσωπικά μιλώντας έχω τραυματιστεί στα Biohazard, Otherside και Black Hole από δικό μου λάθος και ουδεμία ευθύνη φέρει καμία εταιρεία γι αυτό καθώς έχουν προηγηθεί play tests κλπ όπως ξέρεις. Άρα λοιπόν το να βγαίνεις και να λες ότι η παίκτρια με τραυμάτισε λίγο όπως έκλεισε την πόρτα πάνω στον πανικό της το θεωρώ το λιγότερο γραφικό, αν φυσικά λάβεις υπόψιν σου όλα τα παραπάνω. Σε συνδυασμό με αυτό και μιλώντας πάντα για την νουθεσία που μας έκανες στο τέλος του δωματίου λέγοντας μας "δεν σας μαλώνω", σε ευχαριστώ ειλικρινά και προσωπικά διότι πάντα θέλω να ακούω τα αρνητικά της ομάδας μου και να γινόμαστε καλύτεροι !!! Είπες όμως δεκαπέντε ώρες πριν ότι σου έτυχε πρώτη φορά το συγκεκριμένο και βλέπω μια δημοσίευση σήμερα στην ομάδα που ανέφερες ότι έχει συμβεί τρεις φορές πιθανότατα για να το φουσκώσεις και να πάρει έκταση το θέμα. Συνεπώς, και για τους παραπάνω λόγους δεν αξίζει να βαθμολογήσω με περισσότερο από δύο. Και ξαναλέω η ηθοποιία και των δυό σας ήταν πολύ καλή. Όλα τα παραπάνω είναι τροφή για σκέψη, γιατί όπως βλέπεις η βαθμολογία που πήρες σε γρίφους (παρόλο που μου ακύρωσες τον πολύ όμορφο γρίφο που μου άρεσε) και σε ατμόσφαιρα ήταν άψογη, αλλά η συμπεριφορά σου και ο επαγγελματισμός σου επιεικώς απαράδεκτος !!! Υ.Γ. Εύχομαι και ελπίζω αυτό που έγινε χθες να σε αφυπνίσει έτσι ώστε όταν επιστρέψουμε για τη συνέχεια ή για την Τρανσιλβανία να σου βάλω 15/15 γιατί δεν έχω λόγο να μην το κάνω αν δεις τις κριτικές στο προφίλ μου με μέσο όρο 4,594 !!! Καλή συνέχεια εύχομαι και καλές αποδράσεις !!!

 Δημήτρης Πολυχρόνης,  191 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Οκτ 2019

Απάντηση από: Cipher Company - Live Action Rooms
Ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας και σίγουρα θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι στο μέλλον..Όμως σε αυτήν την κριτική υπάρχουν πολλές κατηγορίες και πράγματα που δεν ισχύουν οπότε σαν εταιρία θεωρούμε ότι πρέπει να δώσουμε μια απάντηση...

Πάμε λοιπόν!!!

1ον ας ξεκινήσουμε από το κεφάλαιο του γιατί κόπηκε ο γρίφος...Σαν εταιρία έχουμε επιλέξει να δίνουμε βοήθειες με έναν συγκεκριμένο τρόπο οπότε κάνεις δεν μπορεί να μας πει να βάλουμε γουοκι τοκι ή να χρησιμοποιούμε τα ηχεία γιατί απλά δεν ταιριάζει στο κονσεπτ μας ...Επίσης εννοείται ότι ένας παίκτης μπορεί να φοβάται να πάει κάπου αυτό το δεχόμαστε όμως το παιχνίδι έχει χρόνους, αν ένας παίκτης για παράδειγμα κάνει 10 λεπτά να έρθει να πάρει μια βοήθεια δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι αποδεκτό από εμάς...Επίσης όταν μια ομάδα κάνει κράτηση καλο θα ήταν να είναι στο δωμάτιο 10 και 15 λεπτά νωρίτερα και εμείς σας βάλαμε 5 λεπτά αργότερα...Όλα αυτά σε συνδυασμό λοιπόν οδήγησαν στο κόψιμο ενός γρίφου γιατί και εμείς έχουμε τα ραντεβού μας. Έχουμε την "καβατζα μας" σε χρόνο όταν όμως αυτό δεν είναι αρκετό πρέπει να κόψουμε κάτι! Όσο για τις "άστοχες" βοήθειες μόνο 1 όταν ένας συμπαίκτης σας ήρθε να την πάρει οι υπόλοιποι βρήκαν την λύση και ήταν η μοναδική που ήρθατε και γρήγορα!

Πάμε λοιπόν στο θέμα κλειστοφοβια. Δυστυχώς τίποτα δεν εννοείται και σαν εταιρία πρώτο μας μέλημα είναι πάντα η υγεία των παικτών και των ηθοποιών αντίστοιχα....Όταν μια εταιρία καλεί την ομάδα για να μάθει εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα οφείλουν οι παίκτες να το αναφέρουν και να το εκλάβουν σοβαρά υπόψιν τους αν δεν υπήρχε λόγος δεν θα παίρναμε τηλέφωνο εξαρχής... Και τελευταίο πάμε στο κομμάτι του τραυματισμού μας ...Όπως σας εξήγησε ο συνεργάτης μας αυτά που σας είπε στο τέλος είναι για δική σας μελλοντική ασφάλεια αλλά και της συμπαίκτριάς σας ...Ο ηθοποιός τραυματίστηκε και όχι λίγο που απλά σας είπε για να μην σας φέρει σε δύσκολη θέση...Εννοείται αυτά συμβαίνουν αλλά δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν όταν πριν έχει γίνει η ερώτηση ακριβώς για να αποφευχθούν..!! Θα πάρουμε σοβαρά την κριτική σας και θα γίνουμε καλύτεροι όμως θεωρούμε ότι δεν παρουσιάσατε τα πράγματα ακριβώς όπως συνέβησαν....

Όσο για το ποστ του συνεργάτη μας ήταν ένα γενικότερο ποστ χωρίς να αναφερθεί ονομαστικά σε κάποιον και χωρίς να θέλει να δημιουργήσει θέμα....

Cipher Company

4,0 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

4,5

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

5,0

Προσωπικό / Gamemaster

2,5
 Jim F.,  59 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Οκτ 2019
4,0 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

5,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

5,0

Προσωπικό / Gamemaster

2,0

Ένα δωμάτιο τόσο καλό όσο και απογοητευτικό! Η ατμόσφαιρα εκπληκτική, άκρως ασιατική και πραγματικά σε μεταφέρει εκεί, σου μεταδίδει το συναίσθημα και σε βάζει κατευθείαν στην πλοκή κάνοντάς σε μέρος της ιστορίας!! Ειδικά και σε συνδυασμό με τις πολύ καλές ερμηνείες των ηθοποιών και το εντυπωσιακό ξεκίνημα!! Οι γρίφοι επίσης ευφάνταστοι, μέτριας δυσκολίας, όμως τέτοιας τόσο ώστε να απολαύσεις την εξέλιξη του δωματίου και της ιστορίας χωρίς να χαθείς στα στοιχεία! Πραγματικά το απολαύσαμε! Δεν έχω τίποτα αρνητικό να πω για τα δύο αυτά κομμάτια, όμως ερχόμαστε στο κομμάτι του game master που πραγματικά με απογοήτευσε! Έχοντας παίξει σε αρκετά δωμάτια ξέρουμε αρκετά καλά τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε και ποια είναι τα όριά μας! Δεν θεωρώ ότι ένας game master μπορεί να μας «μαλώσει» όταν η συμπεριφορά μας δεν ήταν η αναμενόμενη... Όταν έχεις να κάνεις με ανθρώπους και ειδικά ομάδες θα πρέπει να γνωρίζεις ότι ο καθένας έχει τη δική του προσωπικότητα και αντίδραση και επιπλέον κάθε σκηνικό, κάθε λέξη και κάθε κίνηση, μπορεί να προκαλέσει ανά πάσα στιγμή άλλα συναισθήματα και αντιδράσεις, αναλόγως και με την εκάστοτε ψυχολογική κατάσταση των παικτών! Συνεπώς δεν μπορεί να πιστεύεις ότι όλες οι ομάδες θα έχουν ακριβώς τις ίδιες αντιδράσεις και θα βγάλουν το δωμάτιο με βάση το «δικό σου πρόγραμμα»! Η δουλειά του game master κρίνεται από την ικανότητά του να καταλαβαίνει, να προσαρμόζεται και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ομάδας που φιλοξενεί όχι να τους εξαναγκάζει να ακολουθούν το πρόγραμμά του! Άλλωστε υπάρχει ανθρώπινη αλληλεπίδραση!Και εδώ δυστυχώς ο Γιάννης απογοήτευσε καθώς μας έδινε βοήθειες σε γρίφους που είχαμε ήδη λύσει, θεωρούσε ότι η συμπεριφορά μας και η αντίδρασή μας έπρεπε να είναι Χ αλλά δυστυχώς ήταν Ψ και μας «μάλωσε» για αυτό! Καθώς δεν υπάρχει τελειότητα και συνεπώς υπάρχουν ανεξάντλητα όρια βελτίωσης καλό θα είναι να ακούσει τις δικές μας παρατηρήσεις (όπως π.χ ένα έξτρα πεντάλεπτο στον χρόνο για τυχόν μη αναμενόμενα συμβάντα και σίγουρα προσπάθεια προσαρμοστικότητας) όπως ακούσαμε κι εμείς τις δικές του, γιατί πραγματικά είναι κρίμα ένα τόσο καλοστημένο δωμάτιο να χάσει από έναν άνθρωπο!

 Βάσω Fontana,  21 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Οκτ 2019

Απάντηση από: Cipher Company - Live Action Rooms
Ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας και σίγουρα θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι στο μέλλον..Όμως σε αυτήν την κριτική υπάρχουν πολλές κατηγορίες και πράγματα που δεν ισχύουν οπότε σαν εταιρία θεωρούμε ότι πρέπει να δώσουμε μια απάντηση...

Πάμε λοιπόν!!!

1ον ας ξεκινήσουμε από το κεφάλαιο του γιατί κόπηκε ο γρίφος...Σαν εταιρία έχουμε επιλέξει να δίνουμε βοήθειες με έναν συγκεκριμένο τρόπο οπότε κάνεις δεν μπορεί να μας πει να βάλουμε γουοκι τοκι ή να χρησιμοποιούμε τα ηχεία γιατί απλά δεν ταιριάζει στο κονσεπτ μας ...Επίσης εννοείται ότι ένας παίκτης μπορεί να φοβάται να πάει κάπου αυτό το δεχόμαστε όμως το παιχνίδι έχει χρόνους, αν ένας παίκτης για παράδειγμα κάνει 10 λεπτά να έρθει να πάρει μια βοήθεια δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι αποδεκτό από εμάς...Επίσης όταν μια ομάδα κάνει κράτηση καλο θα ήταν να είναι στο δωμάτιο 10 και 15 λεπτά νωρίτερα και εμείς σας βάλαμε 5 λεπτά αργότερα...Όλα αυτά σε συνδυασμό λοιπόν οδήγησαν στο κόψιμο ενός γρίφου γιατί και εμείς έχουμε τα ραντεβού μας. Έχουμε την "καβατζα μας" σε χρόνο όταν όμως αυτό δεν είναι αρκετό πρέπει να κόψουμε κάτι! Όσο για τις "άστοχες" βοήθειες μόνο 1 όταν ένας συμπαίκτης σας ήρθε να την πάρει οι υπόλοιποι βρήκαν την λύση και ήταν η μοναδική που ήρθατε και γρήγορα!

Πάμε λοιπόν στο θέμα κλειστοφοβια. Δυστυχώς τίποτα δεν εννοείται και σαν εταιρία πρώτο μας μέλημα είναι πάντα η υγεία των παικτών και των ηθοποιών αντίστοιχα....Όταν μια εταιρία καλεί την ομάδα για να μάθει εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα οφείλουν οι παίκτες να το αναφέρουν και να το εκλάβουν σοβαρά υπόψιν τους αν δεν υπήρχε λόγος δεν θα παίρναμε τηλέφωνο εξαρχής... Και τελευταίο πάμε στο κομμάτι του τραυματισμού μας ...Όπως σας εξήγησε ο συνεργάτης μας αυτά που σας είπε στο τέλος είναι για δική σας μελλοντική ασφάλεια αλλά και της συμπαίκτριάς σας ...Ο ηθοποιός τραυματίστηκε και όχι λίγο που απλά σας είπε για να μην σας φέρει σε δύσκολη θέση...Εννοείται αυτά συμβαίνουν αλλά δεν θα έπρεπε να συμβαίνουν όταν πριν έχει γίνει η ερώτηση ακριβώς για να αποφευχθούν..!! Θα πάρουμε σοβαρά την κριτική σας και θα γίνουμε καλύτεροι όμως θεωρούμε ότι δεν παρουσιάσατε τα πράγματα ακριβώς όπως συνέβησαν....

Όσο για το ποστ του συνεργάτη μας ήταν ένα γενικότερο ποστ χωρίς να αναφερθεί ονομαστικά σε κάποιον και χωρίς να θέλει να δημιουργήσει θέμα....

Cipher Company

  Φωτογραφία
Yurei 13-Οκτ-2019