Anubis

The MindTrap, Πειραιάς  
   Πραξιτέλους 183 & 2ας Μεραρχίας, Πειραιάς, 18535 - Εμφάνιση Χάρτη

   70 Λεπτά
   3 - 6
Ηθοποιός
Δράσης
Kids Friendly

81,1%
1:10:00

  Βαθμολογίες
4,0 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

4,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

4,0

Προσωπικό / Gamemaster

4,0

Είναι γεγονός ότι ο Αιγυπτιακός πολιτισμός και συγκεκριμένα οι μυστηριώδεις πυραμίδες καθώς και οι διάφοροι μύθοι και θρύλοι που έχουν δημιουργηθεί γύρω από αυτές, αποτελούν ένα τέλειο θέμα για escape room. Καλά ως εδώ...

Το δωμάτιο είχε αρκετούς χώρους και η αλήθεια είναι ότι η διακόσμηση και όλα τα σκηνικά, σε συνδιασμό με τον φωτισμό του χώρου, δημιουργούν την αίσθηση ότι εσύ και οι ομάδα σου είστε αρχαιολόγοι μέσα σε μια αιγυπτιακή πυραμίδα, προσπαθώντας να ανακαλύψετε τα μυστικά της.

Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν σημεία του συνολικού χώρου τα οποία είναι αρκετά χαμηλά, χωρίς αυτό να αποτελεί spoiler κατά τη γνώμη μου, αλλά απαραίτητη προειδοποίηση στις ομάδες πριν μπουν στο παιχνίδι, καθώς ένας παίκτης άνω του 1.80 θα χτυπάει αρκετά συχνά το κεφάλι του και θα πρέπει να είναι ψιλοσκυφτός (οι κάτω του ~1.75 δεν ιδρώνουμε).

Γριφολογικά, δεν αποτελεί δύσκολο δωμάτιο. Οι γρίφοι του είναι τίμιοι για το είδος του. Αυτό το οποίο μου δημιούργησε κάποιο εκνευρισμό ωστόσο, ήταν το γεγονός ότι ο φωτισμός σε συνδυασμό με το κακό font κειμένου που υπήρχε στο δωμάτιο, έκαναν απίστευτα δύσκολη την ανάγνωση. Το συζητήσαμε βέβαια μετά το τέλος του δωματίου με τη GM κι ελπίζουμε να διορθωθεί αυτό.

Ο ηθοποιός στο δωμάτιο δίνει αυτό το extra στοιχείο άγχους που χρειάζεται, ενώ η αλληλεπίδραση μαζί του είναι καλοσχεδιασμένη.

Τέλος, σε οτι αφορά το GMing του δωματίου, μαλλον δεν μας ταιριαξε καθόλου. Σε καποια σημεία ηταν βοηθητικό (1-2), στα περισσοτερα όμως, οι συνεχεις παρεμβολες κατέληγαν ενοχλητικές.

Ιδανικός αριθμός παικτών: 3 (κάτω του 1.80🥲)

 Άννα Καββαδά,  182 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Ιαν 2022
3,2 Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

3,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

2,5

Προσωπικό / Gamemaster

4,0

Δυστυχώς, πρόκειται για ένα δωμάτιο με σοβαρά προβλήματα. Αν και το σενάριο του, η ροή των - ομολογουμένως εύκολων - γρίφων και η εικόνα των σκηνικών είναι μια χαρά, υπάρχουν σοβαρές αστοχίες στην υλοποίησή του.

Καταρχάς, μια βασικότατη κατασκευαστική αστοχία: αν προσεγγίζετε ή ξεπερνάτε το 1,80 σε ύψος, θα πρέπει να είστε σκυμμένοι στους μισούς χώρους, γιατί το ταβάνι βρίσκεται σε αυτό το ύψος. Δε μιλάμε για κάποιο πέρασμα ή ιδιαίτερο δωμάτιο που χρειάζεται να σκύβετε. Μιλάμε για κανονικούς χώρους... Αν δεν είστε ψηλοί, όλα οκ. Αν είστε, λυπάμαι... Προσωπικά εκνευρίστηκα άσχημα από το πρώτο κομμάτι του παιχνιδιού με αυτό, γιατί δεν πρόκειται για κάτι που συμβαίνει για 5 λεπτά και τέλος...

Έπειτα, δύο από τους πρώτους γρίφους του παιχνιδιού, η δυσκολία των οποίων είναι μηδαμινή, γίνονται ανούσια κουραστικοί. Ο πρώτος λόγω του πόσο χρονοβόρος είναι για κάτι τόσο τετριμμένο και ο δεύτερος γιατί είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η μορφή με την οποία δίνεται, ειδικά με το υπάρχον φως στο χώρο.

Εκφράζομαι τόσο απόλυτα για το δεύτερο, καθώς μάλλον υπάρχει αδιαφορία ως προς τη διόρθωσή του. Είναι φοβερά ενοχλητικό και χρονοβόρο, σχεδόν σε κάθε κριτική διαβάζω έμμεση ή άμεση αναφορά σε αυτό και κυριολεκτικά η επιδιόρθωση του δε χρειάζεται κόπο και δεν κοστίζει ούτε 1€. Κι όμως, δεν έχει διορθωθεί...

Τέλος αν και συμπαθέστατη, η GM παρενέβαινε διαρκώς στον ασύρματο ρωτώντας τι κάνουμε, τι βρήκαμε και πού βρισκόμαστε. Ίσως ήταν πολιτική του δωματίου για να διατηρηθεί το immersion της πυραμίδας, αλλά με όλα τα παραπάνω, μας δώθηκε η αίσθηση ότι δε λειτουργούσαν σωστά οι κάμερες και δεν είχε ιδέα πού είμστε, πράγμα που μας ενόχλησε περαιτέρω.

Αν φτιαχτούν τα προβλήματα που διορθώνονται, είναι τίμιο για ομάδες ύψους κάτω του 1,75. Οι ψηλότεροι θα έχετε θέμα.

Για να κλείσω με κάτι θετικό, η ενδυμασία του ηθοποιού ήταν εξαιρετική, όπως και η κινησιολογία του.

 Δημήτρης Βερλέκης,  344 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Ιαν 2022
  Φωτογραφία
Anubis