Dragon Quest

Athens Clue, Glyfada  
   Xanthou 3, Glyfada, 16674 - Show Map

   70 Minutes
   2 - 6
Kids Friendly
Youth Pass
3 Trophies

91.1%
1:10:00

  Trophies they Won!

Drogon Dragon Drogon Dragon
+5 Points
Rhaegal Dragon Rhaegal Dragon
+5 Points
7th Athens Clue +10 7th Athens Clue +10
+5 Points
  QR-Code

  Reviews
3.0 Good

Puzzles / Quests

2.5

Atmosphere / Plot

3.5

Staff / Gamemaster

3.0

3ο δωματιο που παιζω στο Athens Clue Γλυφαδας και δυστυχως αποτελει τη χειροτερη εμπειρια μου μεχρι στιγμης. Φυσικα θα αναλυσω τους λογους στη συνεχεια.

Ξεκινωντας απο τα θετικα να αναφερω πως εχει ικανοποιητικα σκηνικα, ενω η ιστορια του ειναι βασισμενη στο αγαπημενο game of thrones. Επισης υπαρχουν καποιοι αυτοματισμοι που δουλεψαν σωστα (αν και υπαρχει φθορα). Κι εδω τελειωνουν τα θετικα.

Οσοι με ξερουν, θα γνωριζουν οτι αρεσκομαι στους δυσκολους γριφους, μου αρεσει να "ιδρωνω τη φανελα" για να βγω απο ενα δωματιο κι οχι να βγαινω με 20+ λεπτα υπολειπομενο χρονο, γεγονος που δυστυχως συμβαινει συχνα. Επισης το λεω συνεχως εδω και σχεδον 3 χρονια (γιατι τα προηγουμενα 3 που επαιζα δεν ισχυε) οτι δεν μου αρεσει οι GM να σπρωχνουν τις ομαδες για να κανουν εσκειπ σωνει και ντε. Και προσωπικα δηλαδη προτιμω να κλειδωθω σε δωματιο, παρα να αισθανομαι οτι "με εβγαλε" ο GM. Τα λεω ολα αυτα ωστε να μη θεωρηθει πως τα ακολουθα αρνητικα που θα αναφερω εχουν καποια σχεση με το 1ο lock μου εδω και 2,5 χρονια.

Εχουμε και λεμε λοιπον:

1ον) Η πλειοψηφια των γριφων που εχει το συγκεκριμενο δωματιο απαιτουν αρκετη φαντασια για να λυθουν και φτανουν στο σημειο να πρεπει να μπεις στο μυαλο του δημιουργου για να σκεφτεις τον ορθο τροπο επιλυσης. Δεν ειναι οτι συνεβη 1-2 φορες στο δωματιο μεσα, αλλα 4-5 τουλαχιστον. Δεν ειναι θεμα δυσκολιας, ειναι θεμα οτι δεν υπηρχε λογικη στους μισους γριφους.

2ον) Σα να μην εφτανε αυτο που ανεφερα παραπανω, στο δωματιο εχεις πολλα πραγματα να ασχολεισαι ταυτοχρονα, κατι που συνηθως μου αρεσει (αγαπαω τα μη γραμμικα δωματια), αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση, μην ξεροντας τι σκεψη να πρωτοκανεις, εχεις αρκετα στοιχεια φαινομενικα αταιριαστα μεταξυ τους και δεν υπαρχει καποια ενδειξη με τι πρεπει να ασχοληθεις καθε φορα.

3ον) Τα 2 παραπανω θα μπορουσε ενας καλος GM να τα σωσει με τις σωστες κατευθυντηριες γραμμες. Εννοειται δε λεω να λυσει τους γριφους στην ομαδα, απλα αν βλεπει 3 παιχτες να περιφερονται για 10 λεπτα μεσα στο χωρο (2 φορες) μην κανοντας ουσιαστικα τιποτα γιατι δεν ξερουν με τι πρεπει να ασχοληθουν, ε μπορει να δωσει μια κατευθυνση. Δευτερη φορα μετα απο 286 δωματια (με την πρωτη να ειναι στο 3ο μου δωματιο πριν 6 χρονια), με θυμαμαι να καθομαι αρκετες φορες κοιτωντας γυρω γυρω και μην ξεροντας τι ακριβως πρεπει να κανουμε. Ειχα την αισθηση οτι δεν μας παρακολουθουσε ολη την ωρα η GM, χωρις να μπορω να επαληθευσω αν ισχυει. Δεν μπορω να εξηγησω αλλιως την εμφανη "απουσια" της στις φασεις που προανεφερα.

Επισης, μιας και οπως η ιδια μας ανεφερε μετα το περας του δωματιο, δεν υπηρχε αλλη κρατηση μετα και "δε βιαζοταν", θα μπορουσε πιστευω να μας αφησει μετα απο ποση ωρα ασκοπης περιπλανησης στους χωρους να ολοκληρωσουμε τουλαχιστον τον τελευταιο γριφο (1-2 λεπτα ηταν επαρκη...), ο οποιος ειναι κι απο τα ελαχιστα σημεια αναφορας του δωματιου, καθως ειναι πολυσυνδυαστικος. Μιλαω καθαρα για τη χαρα της επιλυσης, το lock ας εμενε lock, κανενα προβλημα.

Φυσικα ολα τα παραπανω τα αναφεραμε στα παιδια εκει και στην GM μας συγκεκριμενα, καθως θεωρω πως με καλυτερο Game Mastering μπορει τουλαχιστον να υπαρχει καλυτερη ροη και να μην κανει τοσες φορες κοιλια οσο σε εμας.

Τελος, να αναφερω οτι ολο το προσωπικο ειναι πολυ ευγενικο και το 3/5 μπηκε καθαρα και μονο λογω των θεματων που προανεφερα με το Game Mastering.

 Dionisis Ktistopoulos,  306 Reviews, Escaped, Sep 2020
  Photo
Dragon Quest