Hannibal Deditus

ClueWars, Athens  
   Γρηγορίου Λαμπράκη 195, Κορυδαλλος, 18120 - Εμφάνιση Χάρτη

   70 Λεπτά
   3 - 6
Τρόμου
Ηθοποιός
2 Τρόπαια

84,2%
1:10:00

  Τρόπαια που Κερδίσανε!

Special Ingredients Special Ingredients
+5 Πόντοι

  Βαθμολογίες
3,8 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

5,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

4,5

Προσωπικό / Gamemaster

2,0

Καταρχάς δεν αποδράσαμε.
Τα θετικά πρώτα ωραίοι και διαφορετικοί γρίφοι. Πολύ καλός (spoiler).
Δυσάρεστο αποτέλεσμα καθώς δυο μηχανισμοί στο δωμάτιο δε δούλευαν. Χάθηκε πολλή ώρα μέχρι να το καταλάβει ο GM και να σταματήσει το χρόνο. Κάποια στιγμή τυχαία άνοιξε. Αμέσως μετά βρήκαμε τον τελευταίο γρίφο, ο οποίος ήταν ξεκλείδωτος από πριν. Ενημερώνουμε αμέσως και αντί να μας πούνε κλειδώσετε το και συνεχίστε κατέβηκε ο GM και μας έδειξε πως θα είχαμε αποδράσει αν είχαν εξελιχθεί όλα καλά. Αφήνοντας στο τέλος το σχόλιο ότι “έτσι και αλλιώς δε θα βγαίνατε, είχατε χάσει πολύ χρόνο στο acting”.
Ευθυνόφοβοι.
Επαγγελματικό θα ήταν να πάρουν την ευθύνη και να μην δικαιολογούνται βάζοντας τον πελάτη μπροστά, ο οποίος έχασε το ωραιότερο κομμάτι του δωματίου με λάθη ΤΟΥΣ.
Πριν φύγουμε είχαμε την τιμή να μιλήσουμε με τον ιδιοκτήτη, ο οποίος όλο ενδιαφέρον ήθελε να μάθει τι πήγε λάθος, καθώς δε γνώριζε.
Μετά από πολύωρη συζήτηση, χωρίς να αποδέχεται και τα δύο λάθη μας είπε «ε εντάξει βγήκατε, σιγά».
Στο τέλος ρωτήσαμε αν εξαιτίας αυτών των λαθών θα μας γίνει καλύτερη τιμή και με απαράδεκτη συμπεριφορά και πολύ θυμωμένος μας απάντησε «για ποιο λόγο να σας κάνω έκπτωση για να μας κάνετε καλή κριτική;».
Μπορεί να κάνουμε λάθος, αλλά οι σωστοί επιχειρηματίες σέβονται τον πελάτη, που επέλεξε να δώσει τα λεφτά του, αυτές τις εποχές.

 fabian ntemiri,  15 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Ιαν 2022

Απάντηση από: ClueWars, Athens
Σας ευχαριστούμε για την κριτική σας. Μας δίνετε την δυνατότητα να σας απαντήσουμε και γραπτώς αυτά που σας είπαμε και από κοντά.
Έντιμη η αξιολόγησή σας αναφορικά με τους γρίφους και την ατμόσφαιρα παρά την πικρή επίγευση που σας άφησε στο τέλος η εμπειρία σας. Θυμόμαστε τα καλά σας λόγια που τα εκφράζατε ενώ παίζατε και σας ευχαριστούμε που τα αποτυπώσατε και στην κριτική σας.
Αναφορικά με τους 2 μηχανισμούς.
Στον πρώτο που είπατε ότι τυχαία άνοιξε, σας έδωσε οδηγίες ο GM για να το ανοίξετε αφού λόγω της έντασης του παιχνιδιού άθελά σας είχατε ζορίσει το κλείδωμα του μηχανισμού και δεν μπορούσε να ξεκλειδώσει. Όταν μετά τις οδηγίες του GM το επαναφέρατε άνοιξε, όπως κάνει πάντα. Εδώ να σας αναφέρουμε πως ότι χρόνος χάθηκε σας δόθηκε extra + αφού όπως και να έχει στην δυάδα (που παίζατε) είναι απαιτητικό πολύ το δωμάτιο και όσοι το έχουν παίξει το καταλαβαίνουν.
Πάμε τώρα στον τελευταίο γρίφο που συναντήσατε στον οποίο το μόνο που είχατε να κάνετε ήταν να ξαναβάλετε το αντικείμενο που ήταν ξεκλείδωτο στην θέση του και να κλειδώσετε μετακινώντας τον μοχλό που ανοίξατε, άρα δεν ήταν δύσκολο. Έχετε δίκιο ήταν ξεκλείδωτο για κάποιο λόγο (το αντικείμενο λειτουργεί με ηλεκτρονικό μηχανισμό). Έχετε δίκιο δεν σας είπε ο GM βάλτε το πίσω και κλειδώστε. Αφού όμως το καταλαβαίνετε και εσείς ως έμπειροι παίκτες - και το λέτε στην κριτική σας - ότι έπρεπε να μας πει να κλειδώσουμε το ξεκλείδωτο γιατί δεν το κάνατε από μόνοι σας? Δεν νομίζω να υπάρχει κάποια έμπειρη ομάδα που να μην τις έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο. Η πλειοψηφία το κλείνει αν είναι - όπως και στην δική σας περίπτωση - μια απλή ενέργεια και συνεχίζει.
Την ευθύνη λοιπόν για τον τελευταίο γρίφο την πήραμε και σας το είπαμε και από κοντά (ευθυνόφοβοι?). Όσο για τον πρώτο μηχανισμό σας εξηγήσαμε τις ενέργειές σας που προκάλεσαν δυσλειτουργία και με τις κατάλληλες οδηγίες τον επαναλειτουργήσατε.
Προφανώς στο τέλος ο ιδιοκτήτης που δεν γνώριζε την ροή του παιχνιδιού σας, είχε την διάθεση να συζητήσει μαζί σας όπως κάνει με όλους τους παίκτες από την 1 μέρα λειτουργίας και αυτό φαίνετε και από τις κριτικές των παικτών στην πλατφόρμα κρατήσεων.
Η απαίτηση σας για έκπτωση δεν ήταν λογική από την πλευρά μας και ο τρόπος εκδήλωσης της μας έκανε να απορήσουμε. Προφανώς δεν είναι πολιτική της εταιρίας μας να χρυσώσουμε κανένα χάπι η να επηρεάσουμε την οποιαδήποτε κριτική με έκπτωση επί της τιμής.
Τέλος για το αν είμαστε σωστοί επαγγελματίες και αν σεβόμαστε τον κόσμο που μας επιλέγει για την διασκέδασή του όπως είπατε, μπορείτε να το δείτε στο σύνολο των κριτικών του προσωπικού του καταστήματός μας - εδώ στην πλατφόρμα - και εκεί θα πάρετε απάντηση.

  Ομάδα
  Ονοματεπώνυμο
profile image fabian ntemiri
  Φωτογραφία
Hannibal Deditus