Καθιστε να πιασω λιγο συναισθημα, ενταξει το επιασα! Σαν αλλη Πεγκυ Καρρα λοιπον, πηγα κι εγω σε αυτη την οντισιον με μεγαλη εμπιστοσυνη στο υποκριτικο μου ταλεντο, αλλα στο τελος το casting μου κατεληξε να θυμιζει περισσοτερο ταινια του Οικονομιδη.
Πως μας πετσοκοψατε ετσι; Πως μας κοψοχολιασατε ετσι; Τι φτιαξατε εκει μεσα ρε παιδια; Τι παρασταση δωσατε; Τι show ηταν αυτο; Τι θεατρο ηταν αυτο ρε φιλε να πουμε; Και γ@μω τα show ρε φιλε! Και γ@μω τα show να πουμε! Τα σωβρακα μας πηρατε ρε μαγκες.
Το Deadly Production ειναι ενα δωματιο τρομου με υπεροχο concept, που ξεφευγει κατα πολυ απο τα συνηθισμενα. Μια audition... ζωης και θανατου, ενας διεστραμμενος σκηνοθετης που κινουσε τα νηματα μαεστρικα μεσα απο τις σκιες και εμεις οι αταλαντοι να προσπαθουμε να αυτοσχεδιασουμε μπας και τον εντυπωσιασουμε και καταφερουμε να την βγαλουμε καθαρη απο εκει μεσα. 🎭
Απο την αρχη του δωματιου ενιωθα λες και καποιος παιζει μαζι μου. Ενιωθα σαν πιονι. Το οτι ημασταν αντιμετωποι με ανθρωπο και οχι με κατι το υπερφυσικο, εμενα μου δημιουργουσε ακομα περισσοτερη ενταση και ανασφαλεια. Υπηρξαν καποιες στιγμες σωματικης επαφης, με απολυτο σεβασμο στην σωματικη μας ακεραιοτητα, ισα ισα για να ειμαστε λιγο παραπανω στην τσιτα. Το αναφερω σαν θετικο του παιχνιδιου, μιας και ειμαι ανθρωπος που αποφευγει δωματια με τραμπουκισμους οπως ο διαολος το λιβανι. Δεν υπηρξε τιποτα το ακραιο και τιποτα που να ξεπερνα τα ορια μας.
Συναντησαμε μια πληθωρα χωρων, ικανων να υποστηριξουν θιασους μικρους και μεγαλους. Τα σκηνικα και η διακοσμηση ηταν ολα εξαιρετικα, οπως θα περιμενε κανεις εξαλλου απο μια παρασταση με τετοιο budget.
Το δωματιο εχει απαιτητικους γριφους με εντονο το καλλιτεχνικο στοιχειο, αρκετες αποστολες για να μην μεινει κανεις παραπονεμενος και εξυπνους μηχανισμους σε σημεια που πραγματικα δεν τους περιμενεις.
♦️🎟️🪑👁️🔪🔐🏃🏻♂️
Το acting ηταν απιστευτο. Τα jumpscares πραγματοποιουνταν σε χρονο dt. Blink and you might miss them. Ο σκηνοθετης μας εκανε ο,τι ηθελε. Ηταν φανερο οτι ειχε σκοπο να δωσει το 110% του, απο την αρχη μεχρι το τελος του casting μας. Στο κατω κατω μιλαμε για την παρασταση της ζωης του, αλλα η ομαδα μας καταφερε και αντεξε μεχρι το πεσιμο της αυλαιας.
Ο Νικος και ο Βασιλης μας χαρισαν ενα απο τα πιο ευχαριστα after, που νομιζω οτι κρατησε περισσοτερο και απο το ιδιο το παιχνιδι. Κανει μπαμ πως τους αρεσει πολυ αυτο που κανουν. Αν και παιξαμε το Deadly Production ως ντουετο, ενιωσα πως αξιζε μεχρι και το τελευταιο ευρω που πληρωσα. Εχοντας παιξει πλεον ολα τα δωματια της Human Trap μπορω να πω οτι η συγκεκριμενη εταιρεια αποτελει εγγυηση ποιοτητας στον χωρο των ERs. Σας ευχαριστουμε πολυ! ❤️
Και ειμαστε ακομα ζωντανοι, στη σκηνη... και παλι καλα να λεμε, μετα απο αυτα που περασαμε εκει μεσα.
Τι να πω για την ατμοσφαιρα αυτου του δωματιου ; Ειναι ισως το πρωτο δωματιο μεχρι τωρα, που με εχει κανει να αγχωθω πραγματικα και ηδη απο τον δευτερο χωρο σκεφτομουν "αντε να κανουμε γρηγορα ο,τι μας ζητησει αυτος ο διεστραμμενος σκηνοθετης να γλιτωσουμε". Δεν αισθανεσαι καθολου ευπροσδεκτος και ασφαλης εκει μεσα. Ισως το γεγονος οτι εχεις να κανεις με ανθρωπο και οχι με καποιο "πνευμα", σου δημιουργει μεγαλυτερο αγχος και φοβο. Επισης, σε αυτο βοηθαει πολυ η αμφιεση, καθως δεν σε αφηνει να δεις εκφρασεις του προσωπου, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. Δεν μιλαμε απλως για ενα βαψιμο στο προσωπο, που εκει θα μπορουσες να δεις τουλαχιστον το προσωπο του ηθοποιου. Η αλληλεπιδραση με ο,τι βρισκεται εκει μεσα μας ενθουσιασε !
Οι γριφοι ταιριαζουν ολοι με το θεμα του δωματιου. Δεν ειναι υπερβολικα δυσκολοι, αλλα λογω του acting και των απανωτων jump, θα υπαρξουν στιγμες που η σκεψη σας δεν θα ειναι καθαρη. Τα παιδια ωστοσο φροντιζουν να δινουν στην ομαδα τοσο-οσο χρονο για να λυσει τον γριφο, μεχρι να ερθει η βοηθεια ή το επομενο jump. Επιπλεον, εχει πολυ καλα κρυμμενους μηχανισμους, οι οποιοι ειναι αρκετα ξεχωριστοι.
Η ιστορια του δωματιου δεν ειναι καπου γραμμενη μεσα στο δωματιο και ουτε χρειαζεται. Μοιαζει πολυ με ταινια Saw. Οι παιχτες γινονται τα πειραματοζωα του σκηνοθετη. Για περισσοτερες λεπτομερειες, καντε μια επισκεψη.
Νικο και Βασιλη μπορει στην αρχη να μας κοψοχολιασατε, αλλα μετα μας χαρισατε ενα πολυ ομορφο και γεματο after. Σας ευχαριστουμε για αυτη την ωραια συζητηση που ειχαμε ! ♥️
We use cookies and similar methods to recognize visitors and remember their preferences. We also use them to measure ad campaign effectiveness, target ads and analyze site traffic. To learn more about these methods, view our Cookie Policy.
By clicking 'accept', you consent to the processing of your data by us and third parties using the selected methods. You can always change your preferences by visiting our Website.
May 2024
Αλέξης Σαραντόπουλος (The DEADectives)
37 Reviews
Escaped
Puzzles / Quests
Atmosphere / Plot
Staff / Gamemaster
Καθιστε να πιασω λιγο συναισθημα, ενταξει το επιασα! Σαν αλλη Πεγκυ Καρρα λοιπον, πηγα κι εγω σε αυτη την οντισιον με μεγαλη εμπιστοσυνη στο υποκριτικο μου ταλεντο, αλλα στο τελος το casting μου κατεληξε να θυμιζει περισσοτερο ταινια του Οικονομιδη.
Αλέξης Σαραντόπουλος (The DEADectives), 37 Reviews, Escaped, May 2024Πως μας πετσοκοψατε ετσι; Πως μας κοψοχολιασατε ετσι; Τι φτιαξατε εκει μεσα ρε παιδια; Τι παρασταση δωσατε; Τι show ηταν αυτο; Τι θεατρο ηταν αυτο ρε φιλε να πουμε; Και γ@μω τα show ρε φιλε! Και γ@μω τα show να πουμε! Τα σωβρακα μας πηρατε ρε μαγκες.
Το Deadly Production ειναι ενα δωματιο τρομου με υπεροχο concept, που ξεφευγει κατα πολυ απο τα συνηθισμενα. Μια audition... ζωης και θανατου, ενας διεστραμμενος σκηνοθετης που κινουσε τα νηματα μαεστρικα μεσα απο τις σκιες και εμεις οι αταλαντοι να προσπαθουμε να αυτοσχεδιασουμε μπας και τον εντυπωσιασουμε και καταφερουμε να την βγαλουμε καθαρη απο εκει μεσα. 🎭
Απο την αρχη του δωματιου ενιωθα λες και καποιος παιζει μαζι μου. Ενιωθα σαν πιονι. Το οτι ημασταν αντιμετωποι με ανθρωπο και οχι με κατι το υπερφυσικο, εμενα μου δημιουργουσε ακομα περισσοτερη ενταση και ανασφαλεια. Υπηρξαν καποιες στιγμες σωματικης επαφης, με απολυτο σεβασμο στην σωματικη μας ακεραιοτητα, ισα ισα για να ειμαστε λιγο παραπανω στην τσιτα. Το αναφερω σαν θετικο του παιχνιδιου, μιας και ειμαι ανθρωπος που αποφευγει δωματια με τραμπουκισμους οπως ο διαολος το λιβανι. Δεν υπηρξε τιποτα το ακραιο και τιποτα που να ξεπερνα τα ορια μας.
Συναντησαμε μια πληθωρα χωρων, ικανων να υποστηριξουν θιασους μικρους και μεγαλους. Τα σκηνικα και η διακοσμηση ηταν ολα εξαιρετικα, οπως θα περιμενε κανεις εξαλλου απο μια παρασταση με τετοιο budget.
Το δωματιο εχει απαιτητικους γριφους με εντονο το καλλιτεχνικο στοιχειο, αρκετες αποστολες για να μην μεινει κανεις παραπονεμενος και εξυπνους μηχανισμους σε σημεια που πραγματικα δεν τους περιμενεις.
♦️🎟️🪑👁️🔪🔐🏃🏻♂️
Το acting ηταν απιστευτο. Τα jumpscares πραγματοποιουνταν σε χρονο dt. Blink and you might miss them. Ο σκηνοθετης μας εκανε ο,τι ηθελε. Ηταν φανερο οτι ειχε σκοπο να δωσει το 110% του, απο την αρχη μεχρι το τελος του casting μας. Στο κατω κατω μιλαμε για την παρασταση της ζωης του, αλλα η ομαδα μας καταφερε και αντεξε μεχρι το πεσιμο της αυλαιας.
Ο Νικος και ο Βασιλης μας χαρισαν ενα απο τα πιο ευχαριστα after, που νομιζω οτι κρατησε περισσοτερο και απο το ιδιο το παιχνιδι. Κανει μπαμ πως τους αρεσει πολυ αυτο που κανουν. Αν και παιξαμε το Deadly Production ως ντουετο, ενιωσα πως αξιζε μεχρι και το τελευταιο ευρω που πληρωσα. Εχοντας παιξει πλεον ολα τα δωματια της Human Trap μπορω να πω οτι η συγκεκριμενη εταιρεια αποτελει εγγυηση ποιοτητας στον χωρο των ERs. Σας ευχαριστουμε πολυ! ❤️
: Αντωνία Πιέρρου (The DEADectives)1
May 2024
Αντωνία Πιέρρου (The DEADectives)
34 Reviews
Escaped
Puzzles / Quests
Atmosphere / Plot
Staff / Gamemaster
Και ειμαστε ακομα ζωντανοι, στη σκηνη... και παλι καλα να λεμε, μετα απο αυτα που περασαμε εκει μεσα.
Αντωνία Πιέρρου (The DEADectives), 34 Reviews, Escaped, May 2024Τι να πω για την ατμοσφαιρα αυτου του δωματιου ; Ειναι ισως το πρωτο δωματιο μεχρι τωρα, που με εχει κανει να αγχωθω πραγματικα και ηδη απο τον δευτερο χωρο σκεφτομουν "αντε να κανουμε γρηγορα ο,τι μας ζητησει αυτος ο διεστραμμενος σκηνοθετης να γλιτωσουμε". Δεν αισθανεσαι καθολου ευπροσδεκτος και ασφαλης εκει μεσα. Ισως το γεγονος οτι εχεις να κανεις με ανθρωπο και οχι με καποιο "πνευμα", σου δημιουργει μεγαλυτερο αγχος και φοβο. Επισης, σε αυτο βοηθαει πολυ η αμφιεση, καθως δεν σε αφηνει να δεις εκφρασεις του προσωπου, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. Δεν μιλαμε απλως για ενα βαψιμο στο προσωπο, που εκει θα μπορουσες να δεις τουλαχιστον το προσωπο του ηθοποιου. Η αλληλεπιδραση με ο,τι βρισκεται εκει μεσα μας ενθουσιασε !
Οι γριφοι ταιριαζουν ολοι με το θεμα του δωματιου. Δεν ειναι υπερβολικα δυσκολοι, αλλα λογω του acting και των απανωτων jump, θα υπαρξουν στιγμες που η σκεψη σας δεν θα ειναι καθαρη. Τα παιδια ωστοσο φροντιζουν να δινουν στην ομαδα τοσο-οσο χρονο για να λυσει τον γριφο, μεχρι να ερθει η βοηθεια ή το επομενο jump. Επιπλεον, εχει πολυ καλα κρυμμενους μηχανισμους, οι οποιοι ειναι αρκετα ξεχωριστοι.
Η ιστορια του δωματιου δεν ειναι καπου γραμμενη μεσα στο δωματιο και ουτε χρειαζεται. Μοιαζει πολυ με ταινια Saw. Οι παιχτες γινονται τα πειραματοζωα του σκηνοθετη. Για περισσοτερες λεπτομερειες, καντε μια επισκεψη.
Νικο και Βασιλη μπορει στην αρχη να μας κοψοχολιασατε, αλλα μετα μας χαρισατε ενα πολυ ομορφο και γεματο after. Σας ευχαριστουμε για αυτη την ωραια συζητηση που ειχαμε ! ♥️
: Αλέξης Σαραντόπουλος (The DEADectives)1