THE SLAUGHTERHOUSE

Blind Alley  
   Ιπποκράτους 20-22, Νίκαια, 18450 - Εμφάνιση Χάρτη

   100 Λεπτά
   3 - 8
Τρόμου
Σκορ
Ηθοποιός
  Video
Ψυχολογικό Θρίλερ
Ενήλικες Μόνο

99,1%
2:00:00

  Βαθμολογίες
3,7 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

3,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

3,0

Προσωπικό / Gamemaster

5,0

Ένα ιδιαίτερο παιχνίδι που εστιάζει στο survival στοιχείο και σίγουρα ομάδες που θέλουν στοχευμένα μόνο κυνηγητό και "βία" θα το απολαύσουν.

Καταρχάς, η επίσκεψή μας συνοδεύτηκε από απώλειες, αφού ένα μέλος της ομάδας ακύρωσε και οι δύο από τους τρεις που απομείναμε, είχαμε απρόοπτους μικροτραυματισμούς τις μέρες πριν την κράτηση, οπότε ζητήσαμε light μεταχείριση για προληπτικούς λόγους.

Ως προς αυτό, ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό, καθώς διαχειρίστηκε ολόσωστα την ομάδα μας. Από εκεί και πέρα όμως, υπήρξαν αρκετά σημεία που μας προβλημάτισαν.

Καταρχάς το concept της περιγραφής για την αναζήτηση τροφίμων, χάνεται εντελώς στο gameplay και υπάρχει μόνο ως side quest, που από τη φύση του παιχνιδιού καταλήγει νομοτελειακά παραμελημένο. Αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι σημαντικό, απλώς το αναφέρω.

Έπειτα, σίγουρα δεν θα περίμενε κανείς δύσκολους γρίφους σε ένα παιχνίδι αυτού του είδους, αλλά νιώσαμε πως το κομμάτι αυτό παραήταν παραμελημένο. Σε παιχνίδι που προορίζεται για δύο ώρες, υπάρχουν λιγότεροι από δέκα "κωδικοί" που πρέπει να βρείτε, εκ των οποίων μόλις δύο δεν είναι πάρε-βάλε από τετριμμένους "γρίφους".

Ένας εκ των δύο παραπάνω γρίφων δε, χρειάζεται τόσο την προσθήκη στοιχείων, ώστε να μην απαιτείται μια παραδοχή σε μορφή hint για να αποκλειστούν λανθασμένες εξίσου λογικές λύσεις, όσο και την αφαίρεση κάποιων δεδομένων από τον χώρο, για να είναι η σωστή λύση το μόνο που μπορεί να προκύψει με τη λογική του γρίφου.

Πέρα από το γριφολογικό όμως, που πιθανότατα είναι δική μας παραξενιά, νιώσαμε ότι από τον χώρο λείπει η συντήρηση και η καθαριότητα. Αναφέρω ενδεικτικά κάποια σημεία:

α) Σε δύο "γρίφους", κάποια στοιχεία ήταν σβησμένα σε βαθμό που δεν διαβάζονταν. Το ένα μας το είπαν ως hint και το άλλο το βρήκαμε στην τύχη με δοκιμές.

β) Υπήρχαν αρκετές επιφάνειες με "γλιτσιασμένη" υφή και κάποιες άλλες πολύ σκονισμένες, κάτι που είχα ακούσει ως σχόλιο και από άλλες ομάδες και πράγματι το είδα κι εγώ.

γ) Το πάτωμα σε κάποιους χώρους ήταν αρκετά πιο γλιστερό απ'ο,τι μαρτυρούσε η όψη του. Στον τελευταίο ειδικά, γλιτώσαμε οριακά την πτώση σε δύο περιπτώσεις, με πολύ light κυνηγητο. Το hardcore gameplay ίσως είναι εν δυνάμει επικίνδυνο για τραυματισμούς, αφου υπάρχουν μεταλλικά αντικείμενα με γωνίες στον χώρο και μου φαίνεται πολύ δύσκολο να μην πέσει κανείς από την ομάδα, σε συνθήκες με κανονικό τρέξιμο.

δ)Φεύγοντας, παρατηρήσαμε όλοι οτι τα ρούχα μας ήταν με διαφορά πιο βρώμικα και λερωμένα από κάθε προηγούμενη επίσκεψή μας σε escape room, χωρίς όμως να έχουμε κάνει στο παιχνίδι κάτι που δεν είχαμε ξανακάνει σε αντίστοιχο βαθμό. Λογικά λοιπόν, αυτό είχε να κάνει με τη συνολική καθαριότητα του χώρου.

Για το τέλος, άφησα τα καλά σχόλια, που αφορούν την creepy σκηνοθεσία και την κατάλληλη έκταση των χώρων για το κυνηγητό, το οποίο προφανώς είναι το κύριο ζητούμενο των περισσότερων ομάδων που θα επισκεφθούν το Slaughterhouse.

Υπάρχουν ταιριαστά acts, που σίγουρα μπορούν να γίνουν μακράν πιο ακραία από τη δική μας εμπειρία, με βάση το ζητούμενο της κάθε ομάδας. Το τρέξιμο και η αδρεναλίνη είναι έντονα και σαν επιπλέον θετικό, θα προσθέσω το γεγονός ότι ο τρόμος επιτυγχάνεται χωρίς τη χρήση σκότους, κάτι που δεν έχω ξανασυναντήσει.

Συνοψίζοντας, σίγουρα δε μπορώ να πω ότι ευχαριστήθηκα το παιχνίδι όσο θα ήθελα, έχω σοβαρές ενστάσεις για τα θέματα που αναφέρω πιο πάνω, αλλά αναγνωρίζω ότι μπορεί να ικανοποιήσει τους λάτρεις του τραμπουκισμού και ως εκ τούτου δε θέλω να βάλω χαμηλότερη βαθμολογία βασιζόμενος εντελώς στα δικά μου θέλω.

 Δημήτρης Βερλέκης,  348 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Ιουν 2022

Απάντηση από: Blind Alley
Καλησπέρα σας.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας γιατί οι κριτικές των παιχτών μας κάνουν καλύτερους.
Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη για τον γρίφο που δεν φαινόταν είναι η πρώτη φορά που μας το λένε .
Από την άλλη θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε όσον αφορά την "γλιτσιασμενη"επιφάνεια είναι μέρος του splatter που έχει το παιχνίδι καθώς μπαίνεις σε ένα σφαγείο ,επίσης όπου υπάρχει αυτό το prop δεν γίνεται και κυνηγητό οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού,όσον αφορά την καθαριότητα του χώρου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ο χώρος φαίνεται βρώμικος με διάφορες τεχνικές που χρησιμοποιούνται αλλά δεν είναι . Δυστυχώς δεν μπορείς να μπεις σε ένα εγκαταλελειμμένο σφαγείο και να είναι όλα πεντακάθαρα η να γυαλίζουν τα πατώματα.
Εμεις και πάλι σας ευχαριστούμε για την κριτική σας και ελπίζουμε να σας ξαναδούμε καλές αποδράσεις.
Με αγάπη η ομάδα του blind alley 😈😈

3,7 Πολύ Καλό

Γρίφοι / Αποστολές

3,0

Ατμόσφαιρα / Πλοκή

3,0

Προσωπικό / Gamemaster

5,0

Ένα δωμάτιο με εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε σύγκριση με ο,τι έχω παίξει έως τώρα. Το παιχνίδι εστιάζει στην επιβίωση της ομάδας από το σφαγείο στο οποίο έχει βρεθεί, ενώ προφανώς υπάρχουν οι διαφορές κακόβουλες και μη παρουσίες στον χώρο για να τη διευκολύνουν ή να τη σταματήσουν.

Φεύγοντας ήμουν αρκετά προβληματισμένη.

Η ατμόσφαιρα του δωματίου ήταν πράγματι αντιπροσωπευτική της θεματολογίας και κατάφερνε να προκαλέσει άγχος και τρόμο στην ομάδα. Σε συνδυασμό με τις παρουσίες μέσα στον χώρο μάλιστα ακόμα πιο πολύ.

Το παιχνίδι έχει δράση, σίγουρα μια ομάδα που είναι δυσκίνητη θα δυσκολευτεί. Κάποιες λεπτομέρειες όμως που δεν μου άρεσαν σχετικά με τη δράση, καθώς αυτή προφανώς θα μεταφράζεται σε τρέξιμο, είναι το γεγονός ότι πολλές επιφάνειες και έπιπλα έχουν επικίνδυνες αρκετά αιχμηρές γωνίες με κυρίαρχο στοιχείο το μέταλλο. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με το ότι το πάτωμα ήταν ιδιαίτερα γλιστερό, μου φαίνεται δύσκολο να μην έχει ήδη γίνει κάποιο ατύχημα.

Στο γριφολογικά κομμάτι, προφανώς και δεν περίμενα να συναντήσω ποσότητα ή ποιότητα γρίφων. Σε ότι αφορά λοιπόν αυτά που βρήκαμε, αρχικά θα ήθελα το main quest του δωματίου να είναι με κάποιο τρόπο αναγκαίο για την απόδραση, πράγμα το οποίο σε καμία περίπτωση δεν ίσχυε, καθώς βαρύτητα δίνεται στο τραμπούκισμα και τη δράση. Επιπλέον, για τους λιγοστούς γρίφους που είχε, ένας εξ'αυτών είχε πρόβλημα καθώς ένα κομμάτι του είχε σβηστεί, ενώ ένας άλλος ήταν καλός σαν ιδέα, αλλά η υλοποίηση του μπερδεύει την ομάδα με περιττά στοιχεία.

Πέραν των παραπάνω, υπάρχουν κάποια αντικείμενα που δεν νομίζω ότι περιμένει κανείς να δει σε ένα escape room ή γενικά δεν περιμένει κανείς να βρίσκονται ελεύθερα σε κάποιο χώρο και να έχει τη δυνατότητα η ομάδα να τα περιεργαστεί ενώ είναι πλήρως λειτουργικά και επικίνδυνα. Ειδικά όταν χρειάζονται ειδικές διαδικασίες έγκρισης για τέτοια αντικείμενα, η λογική του "Σας έκοψα ότι δεν θα κάνετε κάποια παλαβομαρα", μου είναι τουλάχιστον ανεύθυνη.

Αν σας αρέσει να τρέχετε, να λερώνεστε και γενικά να έχετε διάθεση για τραμπούκισμα, πειράγματα κλπ μάλλον το slaughterhouse είναι καλή επιλογή για εσάς.

 Άννα Καββαδά,  182 Βαθμολογίες, Απέδρασαν, Ιουν 2022
  Φωτογραφία
THE SLAUGHTERHOUSE